Vår webbportal är en viktig del i vårt arbete. Det har en stor del i vår kommunikation för att kunna uppfylla alla krav i de olika lagar som finns gällande hur information får skickas. Vi använder vår portal främst för att kommunicera med styrelsen och boende på ett snabbt och säkert sätt. Beroende på din roll kommer du åt olika funktioner. Portalen utvecklas kontinuerligt och nya funktioner läggs till löpande.
Kontakta oss för mer information eller om ni är intresserade av att koppla på någon av extra-tjänsterna till er förening. Det finns möjlighet att testa tjänsterna utan kostnad under en period för att se på hur det fungerar och kan ytterligare hjälpa till i styrelsearbetet.
Som styrelsemedlem / fastighetsägare:
Vi erbjuder en enklare tilläggstjänst med nedan extra funktioner.
Vår tilläggstjänst Bowebb Plus ger er lite extra och större möjligheter att inte bara kommunicera med oss på Botema utan inom styrelsen och med era medlemmar. Kontakta oss för mer information.
Signera era egna föreningsdokument med BankID. Förenklar hanteringen av protokoll, medlemsansökningar, mm.
Signeringen utgår från ett uppladdat dokument så vår tjänst för dokumentdelning ingår även i detta där ni kan dela dokument inom styrelsen.
Signera årsredovisningen med BankID, varsomhelst, närsomhelst. Undvik stress med att behöva samla alla ledamöter för underskrift och risken med att handlingar kommer bort på posten.
Det går att följa vem som har signerat och enkelt ladda ner dokumentet från vår hemsida när alla ledamöter och revisorn har signerat.
Vi erbjuder en lösning för att hålla möten digitalt som passar perfekt för t.ex årsmötet. Använd vår webbmötestjänst Botema Meet, Teams eller liknande tillsammans med vår samarbetspartner Percaps lösning för röstning.
Inloggning sker med bankid och ni i styrelsen kan sedan säkert och enkelt hålla reda på vem som röstar och deltar.